sâmbătă, 21 martie 2009

han se ia


am vrut sa experimentez si am citit han ser ia „amurg”.
o carte scrisa in 1936 despre tinerii revolutionari (comunisti) coreeni. numele lui kim ir sen apara o data la sfarsit.
cartea este o fresca fara prea mari profunzimi sociale sau psihologice.
totul se petrece simplu si simplist. cuvintele propagandei rusesti apar frecvent, accelerat spre sfarsitul cartii.
amurg inseamna greva.
in romania suntem din nou in capitalism , capitalismul de acum 100 de ani.
grevele nu mai sunt un subiect mitic si colorat de sangele nevinovat scurs din piepturi paroase de muncitori.
ele sunt un fapt zilnic si parca m-am obisnuit cu ele.
eu nu am fost niciodata de acord cu grevele: nici in studentie, nici ca slujbas.
grevele din romania sunt mascari pentru guvernanti si masturbare pentru sefii de sindicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini