joi, 19 martie 2009

numarul 66

am depasit 66 de carti achizitionate anul acesta. in ritmul acesta e greu sa stavilesc fluxul de carti spre rafturile bibliotecii lumii fluviului. am fost cu neaS la anticariatul „III” din satu mare si am luat cam tot ce era bun de acolo. mai sunt inca volume bune dar sa nu exagerez m-am limitat la cartile din imagine.
elias canetti mi l-am completat cu cel de-al treilea volum din seria autobiografica.
mi-am completat si boleslaw prus(faraonul este o carte de baza pentru cei carora le place egiptul antic--maciuca egipteana o simt din cand in cand in crestetul capului) cu a treia carte tradusa in romaneste= ANIELKA.
in umbra omului o urmaresc mai de mult si acum nu am ratat-o.
de karel capec aveam trei volume daruite de neaS, a fost o bucurie sa aflu ca a fost in RAZBOI CU SALAMANDRELE.
STEINBECK imi promite JOIA DULCE primaveratica, dar a trecut , maine e vineri; pe langa la rasarit de eden, pasunile raiului mi-a placut mai mult ca e proza scurta si e mai concentrat sucul lui JOHN S..
COLECTIA ROMANULUI ISTORIC nu o ratez si mi-am completat cu istorii ale primului razboi mondial INVAZIE /914(ultima carte citita--E UN POD PE DRINA--si-a incheiat povestirile in preajma acestui razboi).
comoara din sierra madre e clasica si trebuie sa o am in biblioteca.
conan doyle si el e clasic si nu pot rata o carte in BPT pentru ca acolo gasesc biografii si tabel cronologic facut superb.
doua carti din colectia apusa SCI-FI. science fiction traim acum, aceste carti vorbesc , multe, despre trecut.
BLANDETEA NOPTII de vara o astept de mult, cu asta am facut deja 5 carti de fitzgerald (NOBEL).
GRAHAM GREEN am mereu impresia ca e un NOBEL-it dar nu e. era sa fie in 1974.
CEL MAI IUBIT DINTRE PAMANTENI a facut o impresie deosebita la debutul din 1980, la 29 de ani cartea inca e valabila si imi place, succes pentru noua colectie BPT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini