sâmbătă, 17 octombrie 2009

george friedman

am terminat de citit aceasta carte buna.
este excelent conceputa si scrisa.
autorul merge pe cateva idei general valabile, isi foloseste imaginatia sanatoasa si ajunge la concluzii pe care le percepi ca valabile.
eu voi fi insa critic la adresa cartii: este o carte de propaganda, bine scrisa, bine documentata, platita de SUA.
imi place SF-ul asa ca pot spune ca putine sunt romanele SF, citite de mine, care intrec acest carte in exercitiu de imaginatie.
cuvinte des folosite: geopolitica, razboi , fragmentare(divide et impera), armata SUA, suprematie (pe mare si in spatiu), istorie.
mie imi pare rau de România ca va fi intr-un bloc numit „blocul POLONEZ” care va lupta pe rand cu : RUSIA, GERMANIA, TURCIA si culmea va castiga.
ce mi-a plcut din previziuni este lipsa de consistenta a amenintarii rusesti si anularea Rusiei ca forta.
intre timp ma astept ca iarna asta rusii sa inchida gazul din nou si sa raman fara caldura in casa.
voi cumpara un calorifer electric produs in occident si voi folosi energie electrica furnizata de o companie care cred ca nu mai e de mult romaneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini